1. desember 2007

Sjefen på besøk

Denne veka har me hatt Thor på besøk, og det har skjedd litt av kvart. Viktigast var nok signering av landavtale med paramount chief i Agogo. Der var det ein heil seremoni, med underteikning av avtale og rituell "velsigning" som høgdepunkt.







Her signerer Nana Sarphong avtalen.






Her blir avtalen "velsigna" med litt av schnapsen som er obligatorisk gåve når ein møter chiefar.









Me fekk lov til å sitja på desse stolane, noko som eigentleg ikkje er tillatt.






Elles har me knytta fleire kontaktar, starta for alvor planlegging av korleis me skal "rulla ut" 5000 ha før utgangen av juni. Dersom nokon har tips, er det berre å ta kontakt...

Etter at Thor reiste i går kveld, skulle eg gjera nokre småjobbar på Internett, men der var det ingen tilgang lenger. I dag tidleg ringde eg og lurte på kva som var feil. Kontoen var kopla av, for me hadde ikkje betalt! Men etter sist oppstyr har me betalt fram til jul, noko eg forklarte og ba om å bli tilknytta med ein gong. Vedkomande kunne bare gi meg tilgang 24 timar. Me måtte koma til kundesenteret for å ordna opp i dette... Jaja, 24 timar er det eg treng, for i morgon blir det reising igjen, for siste gong denne perioden. Skal mellom anna finna ein plass å starta frå i Agogo. Kjem truleg tilbake tysdag kveld.

Ingen kommentarer: