22. november 2007

Billege briller

Frå søndag og til i går hadde eg problem med synet, dvs. at det klødde så forferdeleg i og rundt auga. Eg trudde at det var på grunn av at eg kanskje hadde vore for mykje ute i sola utan solbriller, men det viste seg å vera ein slags allergisk reaksjon. Ama fekk meg til slutt til å gå til doktor, men han ville ikkje gjera noko som helst sidan han ikkje var augespesialist. Eg blei sendt vidare til optikar.

Denne karen testa likegodt synet, undersøkte auga og skreiv ut medisin. Han traff omtrent på "millimeteren" det resultatet ein optikar i Stavanger kom fram til før eg reiste, men med utruleg mykje meir sofistikert utstyr. Sidan synet har endra seg litt sidan sist eg kjøpte briller, fann eg ut at eg like godt kunne kjøpa nye. Innfatning, glas, synstest og konsultasjon kosta til saman snautt 800 kr. Ein synstest i Stavanger kostar bare litt mindre...

Kjem de til Ghana og treng briller, har eg altså ein optikar eg kan tilrå...

Ingen kommentarer: